Pomoc

Poniżej prezentujemy listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących realizacji zamówień w naszym sklepie. Jeżeli jednak nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytanie, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Sprawdź stronę kontakt.

1. Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymuje ono jeden z dwóch możliwych statusów:

w kolejce do realizacji lub oczekuje na płatność
Ten status nadawany jest zamówieniom dla których sposób płatności został określony na płatność za pobraniem. Ten status zostaje przypisany do tych zamówień dla których wybrana forma płatności to przelew.

Po opłaceniu zamówienia otrzymuje ono status opłacone - w kolejce do realizacji.

Następnie zamówienie trafia do działu realizacji i na tym etapie zostaje skompletowane oraz przygotowane do wysyłki. Skompletowane zamówienie otrzymuje status przygotowane do wysyłki.

Teraz zamówienie czeka na wysyłkę lub odbiór osobisty, jeżeli taka forma realizacji została wybrana podczas procesu składania zamówienia.

Zamówienia złożone do godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia. Pozostałe zamówienia wysyłane są następnego dnia roboczego przed godz. 12:00.

Po wysłaniu lub odbiorze osobistym zamówienia zostaje mu nadany status wysłane (zakończone).

O każdej zmianie statusu zostajesz powiadomiony natychmiast wiadomością wysłaną na podany przez Ciebie adres e-mail.

ukryj odpowiedź

2. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Wszystkie produkty oznaczone jako dostępny i te które mają na swojej stronie aktywny przycisk Zamawiam są dostępne w ofercie sklepu.

ukryj odpowiedź

3. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia na Twój adres e-mail zostaje przesłana wiadomość zawierająca szczegóły dotyczące zamówienia w tym link do specjalnej strony dostępnej tylko dla Ciebie. Na tej stronie możesz sprawdzić aktualny status swojego zamówienia.

Możesz również wysłać do nas wiadomość pod adres kontakt@xheli.pl. W godzinach pracy najczęściej odpowiadamy w ok. 15min.

ukryj odpowiedź

4. Kiedy nastąpi wysyłka zamówienia?

Towar zamówiony do godz. 14:00 najczęściej wysyłany jest tego samego dnia. Wszystkie zamówienia złożone po godz. 14:00 wysyłane są następnego dnia roboczego do godz. 12:00.

ukryj odpowiedź

5. Jakie formy dostawy mam do wyboru?

Dostępne formy dostawy to:

  • wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka priorytetowa)
  • wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • odbiór osobisty na terenie Lublina.

ukryj odpowiedź

6. Jakie formy płatności mam do wyboru?

Dostępne formy płatności to:

  • przelew - za pośrednictwem zintegrowanego ze stroną systemu płatności dotpay.pl
  • za pobraniem – płatność do rąk kuriera lub listonosza w chwili odbioru paczki,
  • gotówka – forma płatności dostępna przy odbiorze osobistym.

ukryj odpowiedź

7. Jaki jest koszt wysyłki produktu / zamówienia?

Koszt przesyłki ustalany jest osobno dla każdego produktu i uzależniony jest od jego wagi i rozmiarów. Koszt przesyłki znajduje się na stronie przedmiotu pod przyciskiem Zamawiam (patrz rysunek).

Koszt wysyłki

Jeżeli zamawiasz kilka przedmiotów o różnej cenie przesyłki - ostateczną ceną przesyłki jest największy koszt wysyłki spośród zamawianych przedmiotów.

Przykład
W jednym zamówieniu zamawiasz:

    Akumulatory - 6sz. - koszt wysyłki 7zł
    Ładowarka - 1szt. - koszt wysyłki 10zł
    Helikopter - 1szt. - koszty wysyłki 15zł

W tym wypadku łączny koszt wysyłki to: 15zł
(największy koszt wysyłki spośród zamawianych przedmiotów)

ukryj odpowiedź

8. Jak zapłacić za zamówienie?
9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie. Do każdego zamówienia każdy klient otrzymuje paragon fiskalny stanowiący dowód zakupu oraz podstawę rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych.

ukryj odpowiedź

10. Jak zmienić złożone zamówienie?

Złożone zamówienie może zostać zmienione do momentu skompletowania i wysłania. W chwili wysłania na wskazany adres jakiekolwiek zmiany w zamówieniu są niemożliwe.

Aby dokonać zmiany (np. adresu dostawy, wybranych produktów, sposobu płatności lub dostawy) w swoim zamówieniu skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem kontakt@xheli.pl.

ukryj odpowiedź

11. Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie może zostać anulowane do momentu wysyłki. W chwili wysłania na wskazany adres jakiekolwiek zmiany czy anulowanie zamówienia są niemożliwe.

Aby anulować zamówienie skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem kontakt@xheli.pl.

ukryj odpowiedź

12. Czy sprzedawane produkty objęte są gwarancją?

Tak, wszystkie produkty oferowane przez sklep xheli.pl objęte są 12 miesięczną gwarancją.

ukryj odpowiedź

13. Co robić w przypadku wystąpienia problemu z zamówionym produktem?

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem kontakt@xheli.pl.

ukryj odpowiedź

14. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki Kupujący może odstąpić od umowy kupna, bez podania przyczyny.

ukryj odpowiedź

 
Do góry